bästa vitta helgen haha

Sara och jag har fan haft en riktig bra vitt helg hahah, vi har shoppatt fikat fixat naglar och har haft massa myss:) vi har inte settat hemma så mycket men vi har inte i närheten av alkohol ;) höhö nee men vi taggar till helgen fy bubblan. Idag var det söndag och jag hatar söndagar dem är så tråkiga haha men to day hade jag skoj var med Mikis,Bella och Sara vi åkte bil till v-ås och köpte massa godis sen hem och myssa och då kom karin med sin kille,bil resan var ju lätt roligast. Vi kollade på en skit skum film som jag inte ens minns namnet på haha... Aja ska ta och kollar lite på tv sen sova, imorgon blir det stan för mig och Bella kanske Sara Ciao.

Vi finns här för dig snutt <3





Vart skit nöjd med mina naglar, tack Dasha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0