I'm goin' crazy now

Igår så var det en skit jobbig dag var inte på humör alls, först var jag hos tandälkaren ååh jag hatar tandläkaren :( jag har fortfarande ont, Läppen kiden allt var svullet på mig igår usch!! Efter jag hade vart hos tandläkaren åkte jag hem en stund vilade sen drog jag till skolan. Slutade kl  3 sen drog jag ner på stan träffade Sara och Bella vi tog 46 hen till Sara och var en stund hemma hos hennes pratade lite och så . Bella drog då satte Sara och jag igång att plugga. Kom hem runt 12 men blev att jag la mig runt 2 för jag pratade med min mamma i flera timmar. Idag blev det ingen skola har haft en så hemsk natt att jag inte  klarade av mig att resa mig upp ur sängen. Men efter ett tag gjorde jag det och jag har städat bakat för att ha mina tankar någon annan stans, Bella och Revve kanske kommer över senare Bella ska i alla fall, sen blir det stan med Azra och ikväll har jag ingen aning om vad som händer men det visa väl sig. Nu ska jag duscha Ciao



Allt kommer ordna sig,
Allt kommer bli bra igen,
Jag klara det.

Vill bara säga tack för ett stort stöd från igår
Sara,Bella och Revve <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0