Apareciste con tu luz

Det är fan riktigt skönt att sola på vintern, åkte in till tuna för att träffa Azra eftersom hon och jag skulle sola, stod på busshållplatsen och väntade och där stod Sara sen träffade vi på Bella och Revve, Sara drog men bussen till stan. Blev kvar med Revve och Bella snackade lite sen efter ett tag frös jag ihjäl så Azra och jag drog för att sola. Varmt och skönt hehe.  Efter solningen drog Azra och jag till Sara en stund, nu är jag hemma och jag måste plugga buhu :( jag skiter i skolan så mycket va fan håller jag på med? måste fan skärpa mig. Imorgon är det FREDAG fan vad skönt!! CIAO

Kan du bara inte vara som du var för typ 2 månader sen :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0