Une te dua

Hello bloggen min uppdatering har sugit i know men men har inte haft tid eller ork haha. Min helg har var bra bra och idag var det måndag en ny vecka på skolan. Min mentors far har avlidigt sorligt som fan .. så vi hade bara 2 lektioner idag , dator och  idtrotten fy fan vad duktig jag var på idrotten =D jag sprang som bara sen vi hade fotboll alla kallade mig katt för jag åkade riva alla kan ju säga att alla mina naglar har gått av buhu =( och så klart gjorde Kim illa min så jag haltar nu buhu verkligen riktigt jävla pain är det. Mamma massagerade nyss och jag grät verkligen ni fattar inte hur ont det gör sen så sa Emran att jag skulle strecha i 20 sek 2 gånger typ var 30 min och det har jag gjort och min vad känns mycket bättre , det var vaden jag skaddade haha jaja. Idag efter skolan drog jag ner på banken för att fixa en sak till min moder sen åkte jag och överraskade henne på hennes jobb och han blir alltid skit glad när jag kommer så ska hon visa upp mig för alla haha hon är stolt över mig  ^^  Sara skickade ett sms att hon fick slutra tidigare kl var då halv 4 och hon skulle ha slutat 5 så jag gick över till wenströmska det är typ 3 min från mammas jobb. Sara gjorde klart ett arbete sen drog vi ner på stan och kollade lite så skulle vi åka hem innan mitt busskort tog slut men Sara ville att vi skulle stanna hon bjöd mig på resan hem för att vi skulle få stanna haha hon är allt gullig hon =) Nu är jag hemma hos mig ska städa mitt snygga älskade rum, jag möblerade om i mitt rum i helgen och det var så himla snyggt var verkligen skit nöjd jag älskart! i alla fall ska städa rummet lite sen packa saker till imorgon och sen åka hem till Sara och sova där wiho. Ne nu ska jag dricka en liter vatten är så jävla törstig vet ej varför :S har vart det hela helgen och idag haha jaja. Imorgon har jag en lektion börjar 1 slutar 2 så himla skönt jöööö! men synd det där med min mentors far buhu , minn fanns när min morfar dog min mamma var helt förstördf hon kunde inte göra något , så jag bestälde en biljett till henne så åkte hon samma kväll fattar inte hur jag gjorde kommer inte ihåg heller men en biljett till Chile fixade jag i alla fall haha . jaja vatten för fan hej dåååå =D

Une te dua 1,11

Här är några sor jag köpte för typ 2 veckor sen jag älskart!

Min mamma är mitt allt <3

 
Min lilla Bianco är bara för söt <3


Finns ingen som han <3


Verkligen ASG sara kommer döda mig =D
Men det här är jag och Sara för många år sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0