I have something that I love long

Sitter fortfarande hemma hos Sara fast min skjuts hem är på väg i alla fall, det första jag ska gö när jag kommer hem är ta bort sminket borsta mina tänder, juste på tala om tänder min visdoms tand känndes så himla bra hade inge smärta eller svullo så då tänkte jag att allt var över och kunde skita i jävla medlet jag skulle använda men nej typiskt det har blivit hur svullet som helst och det värker och värker , smärtan går fan inte att förklara buhu ooont :( jaja ska i alla fall krypa ner i sängen direkt efter toa besöket är så himla trötter och så ska jag hoppas på att älskling ringer. Saknar pojkvänen min  buhu ta han till min säng inatt please!! Imorgon är det en ny vecka och det blir praktik hela veckan och det är sista praktik veckan. Skönt att slippa jobba gratis nå mera ska bli skönt när jag jobbar och tjänar money iställer för jag tycker verkligen om min praktik plats trivs så himla bra där. Ne nu ringer min mobil och det betyder att min skjuts är här så nu drar Bianco och jag från Sara  Natti natt  hoppas på fint väder till imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0