Lunch rast

Bianco och jag sov hos Sara inatt, så idag då tänkte jag att jag kunde gå hem till Sara och se vad Bianco har försig på min lunch rast han viftar på svanesen helt vilt för han är så glad att se mig han tycker verkligen inte om att vara ensam men på dagen soer han bara så det är inte så farligt att lämna han då men nu sa jag ut på en liten promenad med Bianco och kanske svänga förbi Sara som jobbar idag haha och massa kärlek och plus poäng till vädret, solen gör mig så glad och pigg. Nu hoppas jag verkligen på att snön inte kommer tillbaka på ett bra tag nu ska det vara vår. Jag vill ha vår när jag fyller år soligt och plusgrader inte mörker och minusgrader jaja hej då


Kommentarer
Postat av: almeida

nej,vad söt :)

2009-03-21 @ 17:21:06
URL: http://dramaaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0