EEEEWWW på dig

Ojojoj jag kom upp och jag är supoper pigg helt otroligt, jag är så duktig synd att älskling är inte lika duktig och ligger och sover fortfarande så han följer inte med buhu jag som ville att han skulle med jööö. Gårdagen var super skoj tjejerna och jag hade skit skoj verkligen fast så klart önskar jag att Emran var där saknade han otroligt mycket. jaja skönaste på kvällen var igår när Sara och jag dansade såå kommer jävla tjejen som tror hon kunde få min kille men hon  var inget att ha insåg han i alla fall hon kom i alla fall fram och började dansa med min med och min kompis. Min kompis som alltid har hatan henne för hon är som hon är och ja ni kan förstå vad jag tycker om henne nu vi ville så klart inte dansa med henne och blev så jävla äcklad när hon kommer fram springande och hoppas HAHAHA fy fan ni skulle ha set i alla fall skrek jag EEEEW och så gick jag och min kompis därifrån för för skoj var Sara och jag vek oss av garv.Sen försökte hon dansa med min kompis när jag inte var där och log till henne Sara blev helt paff asså hon är ju skämig haha snacka om att vilja ha våra liv =) Ne nu skriker mamma att vi måste åka så måste kila längtar tills sen efter jobbet för då blir det mys med min älskling ^^ bye bye

Kommentarer
Postat av: almeida

tack, detsamma :)

2009-03-22 @ 15:25:43
URL: http://dramaaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0