Det är försent

Hallå det snöar!! hade inte våren komit? Den har 26 dagar på sig att komma tillbaka i alla fall. jaja Mitt rum var tydligen inte så rent som jag trodde jag hade städat som en tok igår fast orkade inte damsuga men det gjorde mamma :) men sen efter att Sara och jag hade vart där och imorse efter all stress så jaa mitt rum var inte skinande rent haha men nu är den det i alla fall och jag har packat både mina och Bianco saker eftersom vi ska övernatta hos Sara bara och jag ska ta med en bit smörgostårta till henne som jag dekorera idag hon kommer älska. Orka att mamma och Richard retar mig hela tiden för videon på mig och Fanny hallå jag gick i 6 an hahaha seriöst dem har håll på i dagar nu ångrar att jag inte gömde den när jag väl hittade den haha borde inte ha lagt den på skrvibord men har fortfarande inte vant mig att dela dator , saknar verkligen min laptop men en kille ska komma hem till oss och fixa den hoppas hoppas den blir fixad för då blir jag verkligen happy happy happy :D hoppas bara inte alla mina minnen försvinner för då blir jag riktig ledsen. Nu ska jag skära upp Saras smörgos bit sen åka till henne för vill hinna till ica också jö saknar mitt please :) Vädret ska inte få ändra på mitt humör ska låtsas att jag är i puket :D haha Haaa det :D

une te dua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0