Känns som slutet ...

Tjenix idag var jag ledig från skolan och jobb skönt fast imorgon blir det jobb, skola det får vi se haha ska i alla fall på stan med älskling imorgon :). I alla fall eftersom jag var ledig idag sov jag ut som fan sen städade jag mitt rum och drog ner på stan för att träffa min mamma vi skulle köpa present till Sara hon fyller ju 18 år på torsdag =D wiho <3 hittade i alla fall något fint till henne, mamma och jag fick lust att köpa till oss själva haha!  Tråkiga är bara att jag jobbar på torsdag och jag stänger buhu men ska i alla fall träffa Sara och fira henne väl ^^  Ne nu ska jag ta och göra pop corn och kolla på tv hade braaa :D

Lilla sötnos var också med på stan

Dagens outfit
 

Kofta -  H&M
Vit linne - H&M
Jeans - JC
Skor - H&M

Kommentarer
Postat av: sara

Nu blir ja nyfiken här :D huhu Love y o u<3

2009-06-08 @ 23:34:26
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0