Ledig imorgon

Hej bloggen har verkligen inte skrivit på 100 år eftersom jag har vart så himla upptagen har jobbat hela helgen och veckan tills idag imorgon är jag ledig och på lördag jobbar jag sen så på söndag åker Sara och jag till Hallan 4 på morgonen hoppas på fint väder där borta! Ska berätta lite vad som har hänt i veckan kan börja med Saras födelsedag som var i torsdags hon fyllde 18 bas tyvärr så måde hon inge vidare men jag åkte hem till henne gav henns present och  3 roser en röd,rossa och gul sen ett silver halsband med ett silver ring, hon var väldigt glad :). Sen på fredagen jobbade jag hela dagen sen var det piss väder så jag åkte hem till mig och Emran åkte med . På lördagen jobbade jag hela dagen, fast på söndagen var jag ledig fast mina föräldrara hade något speciellt med sion så vi åkte dit och där träffade jag på Hanna länge sen men vi hade skit kul och maten var så jäkla god haha. Som sakt har jobbat hela veckan och har vart  hemma lite hos Sara med Emran har jag inte träffat något alls buhu, men har umgåts mycker med min mor hon har semter i 2 veckor så jag passade på att vara med henne mycket nu eftersom jag åker på söndag sen när jag kommer tillbaka blir det dag att jobba för båda oss.  Idag ska jag vara med Emran han kommer efter sin träning sen imorgon ska jag packa alla saker som jag ska ha med mig städa och vara med Emran sen på lördagen jobbar jag hela dagen se drar jag hem till Sara och sover där sen på söndagen kl 4 på morgonen åker vi till hallan wiiihoooo :D:D fan vad jag längtar :D

Min mamma gör världens då menar jag världens goaste tacopaj haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0