Heeeej bloggen =D

känns som inte jag har krivit på år och dar haha men som sakt har verkligen inte haft tid, skola jobb pojkvän, vänner, hund och familj haha men idag är jag leig från skolan och jobb har jobbat hela helgen oc måndag,tisdag. På fredagen hade Sara grillning hemma hos sig och det var skit kul kan lägga in bilder sen, och efter det drog dem till någon fest men jag drog hem till min bäbis vi hade väldigt mysigt sen på lördagen jobbade jag och ja stängde usch så var helt död men Emran kom hem till mig och vi var sen kom cyntis med hennes familj och Emran åkte hem med dem , Söndag vakna tidigt och jobba sen efter jobbet drog jag till Sara sen hem och vara med mamma eftersom  det var morsdag. Måndag stannade Sara, mamma och jag hemma från skola och jobb vi låg och solade tills jag drog och jobba, Tisdag skola sen jobba sen drog jag till Sara och skrattade en massa haha . Idag är jag ledig från både jobb och skola så ska dra ner på stan och shoppa lite wiiiie vad kul =D än så länge regnar det inte och det är jag glad för. 

På fredag jobbar jag sen ska jag på personal fest haha fan va kul sen på lördag jobbar jag också ocg efter det ska jag nog vara med Emran. Så har jag planerat min helg i alla fall fast man vet aldrig vad som kan hända. Imorgon är det torsdag och då är det 2 år för Emran och mig sen så är det bara 1 vecka kvar till lov. shiit vad tiden har gått fort snart ligger jag i en säng helt russing aktig och ska dö haha fy fan! aja nu ska jag sminka mig sen gå ut med Bianco så han inte bajar på stan skämigt och han har gjort det ett par gånger haha. hej då hade bäst =D

Dagens outfit 


Tröja - H&M
Jeans -  JC
Ballerina skor - Scorett 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0