Räddade en docka

Idag fick jag rädda en docka på idrotten vi skulle lära oss hur man gör i fall någon får hjärtatack ( HRL hjärt och lung räddnign) eller något haha det var faktist riktigt roligt , kan ju säga att det var riktigt ansträngande speciellt för rökarna och alla mina tjejer är ju rökare förutom jag som är så duktig på sånt, ne skulle aldrig kunna tänka mig som rökare usch säger jag bara men jag älskar mina tjejer dom är verkligen dom bästa kärlek till er bejbs <3(Jessica,Michelle & Ewe). Efter skolan så gick Jessica,Ewe,Michelle och jag till stan, Ewe skulle träffa en kompis Michelle skulle gyma och jag och Jessica skulle till guld och klockor för att min tung percing var cp fick i alla fall en ny en riktigt snygging höhö sen gick vi till enjoy och jag köpte gym kort vi fpr se hur duktig jag är med det där. Sen åkte jag hem till min lilla syster och gav henne sin försenade present hon älskade den. Sen gick jag till tuna gymet för att överraska Emran, han såg väldigt glad ut att se mig kramades och pussades massa sen var jag tvungen att dra för mina föräldrara kom och hämtade mig. Nu ska jag vänta på att bäbis ringer mig bye bye

Det här är minni Anna dockan

    

Vist vart jag snygg i minni Annas ansikte höhö

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha omg den där fick vi med hålla på med. riktit snygg ä hon

2009-02-02 @ 21:46:26
URL: http://sarawikmans.blogg.se/
Postat av: jessicaml

hahaha min jävla heting;)

2009-02-03 @ 12:50:04
URL: http://jessicaml.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0