Alla hjärdans dag morgon

Igår på skolan kom Jessica med en jätte fin överraskning till mig , hon hade köpt friends ringarna åh vad dom var fina i love :) Efter skolan drog Jess och jag ner på stan vi kollade runt lite sen beslöt vi oss för att fika på stugan blev en kaffe late så klar. Sen skulle jag åka hem och då träffade jag på Sara så vi åkte hem tll henne åt massa gele hjärtan och sen skulle Sara ner på stan fört hon skulle träffa tjejerna så jag åkte in med henne med bussen kl 6 in till staden sen tog jag kvart i 7 bussen hem och Saras gick tio i 7 så medans vi väntade kollade vi runt på afffärerna. Träffade på bella på bussen hem riktigt trevligt att träffas sen kom älskling på med herdi dom hade vart på träning. När vi kom till skultuna drog jag till min syster ringde hem och bad mamma hämta mig kl halv 8 på ica och Emran drog hem för att äta , efter han hade ätit drog vi till ica köpte våfflor och dipp med morötter till kvällen fast vi ska äta våfflorna ikväll eftersom det är alla hjärtans dag i alla fall sen kom mamma och köpte några saker sen åkte vi hem. Emran laddade ner några bra filmer och sen spelade vi litet tv spel och åt masa gott och hade det mysigt. Idag så vaknade jag hur glad som helst solen sken ååh jag älskar verkligen när solen skiner in till mitt rum det är en underbar känsla vill ha så varje dag i alla fall jag gick upp gjorde kaffe och frukost och la allt på brickan och breve la jag mammas present sen gick jag till sängen där hon sov och väkte henne och hon gav mig värsta smilet när hon såg att jag hade med mig frukost till henne haha hon blev glad :) Senare idag ska jag åka och gyma med Sara eftersom jag aldrig gjorde det igår haha för för slö är jag sen på kvällen så kommer älskling hit och vi ska äta våfflor och kolla på en film och ha massa massa mysssss<3 I'am so happy to day :D hej då

Friends ringarna


Mammas alla hjärtand dag present från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0