Natt inlägg

Someday, I will understand 
In God's whole plan
And what he's done to me
Oh, but maybe, someday I will breathe
And I'll finally see,
I'll see it all in my baby

Borde ligga i säng och sova men usch jag hatar att sova speciellt själv så himla tråkigt :(, när man sover med en kille vill man bara gå och lägga sig och ligga där men inte sova dok haha men så klar har ju jag min lilla vovve som är världens cjutigaste, men nej sova är verkligen inte min grej kan vara jävligt skönt ibland men nej usch sova gör vi i graven. Har pluggat lite men fick inte in något har typ läst 200 sidor i en äcklig natur bok får se hur provet går imorgon vill ju bara stanna hemma men nej jag ska inte. Imorgon är det tisdag alltså en dag mindre kvar tills alla vi tjejer åker wiho :D Nej nu blir natt dags Ciao



+ Bella H, Erica och Madde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0