Jag är kär!

Jag har blivit mer kär än förra gången omg Edwar ... Kom nyss hem från bion kolla på new moon och åh den är lika bra som twighlight och Edwar är fortfarande snyggast i mina ögon alla tycker att jackob är men neej han har bara bra kropp inge mer får inte säga allt jag tycker om honom för Sara för hon älskar han haha så jag håller det för mig själv!! jaja efter bion kom Sara och mötte upp mig gick till pitchers tog oss en cider sen vidare in till silk en stund sen tog vi bussen hem tjugo över 11 orkar verkligen inte festa utan nu blir det att tagga till torsdag nyår för faaan!! Nej nu ska jag göra pop corn med Sara Ciao

EDWAR


Lite bilder från igår haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0