But in the end it's still so lonely

Hade tänkt att dra på bio med någon men sen orkade jag inte eftersom Richard och jag åkte in till skultuna för att hämta mamma som var mitt på vägen någonstans batterierna på bilen hade tagit slut HAHA sen drog modern och jag till ica och jag hade värsta suget för en räkmacka , lärde mig äta det nu när jag var på riga tack vare Sandra och Erica haha. I alla fall köpte saker och sen gjorde mami en till mig gott! Nu sitter jag här i mitt rum och har fortfarnde inte städat jag sa att jag skulle göra det för timmar sen men har bara städat undan 2 saker från golvet buhu vad mycket det är haha ne måste väl börja städa nu, imorgon börjar jag 8 och slutar 9 30 sen på fredag är det LOV!!! fy bubblan vad sköönt och det här lovet ska fasikens vara bra =D har ju bästa Sara vid mig 24/7 så hur fan då kan den lixom inte bli bra? hehe <3 Ne städa vare Ciao

Jag saknar nätterna med dig,
dem underbara stunderna,
som jag aldrig upplevt med någon annan
förutom dig, jag ville aldrig att dem nätterna
skulle ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0