1 vecka kvar

Idag är det bara 1 vecka kvar, jag längtarb ihjäl mig :D

Igår blev det inngen utgång jag somnade runt 8 haha mamma väckte mig runt 10 och frågade hur jag mådde jag hade lite feber och mådde inte så bra så gick och la mig för att sova men var för pigg haha men vid 12 tiden somnade jag igen, jag var sjukt trött idag när jag gick upp ville verkligen inte jobba men tog mig till jobbet ändå då och dagen har gått sjukt fort. Jag stängde med tilly och jag har vart sjukt glad idag :D haha. Idag var den en vakt som köpte choklad av mig och helt plötsligt så stirrade han skit mycket på mig och sa

Vakten: Paola va?
Jag: Aa
Vakten: känner du inte igen mig ?
Jag: haha neej :O
Vakten: det är Benny från önsta gården
Jag: VAH!! har du blivit vakt :D haha

En gång i tiden var jag ett önsta barn fast jag inte bodde där men hängde runt där varje dag, Benny var en som jobbade på önsta gården när vi hängde runt där fy bubblan vad roligt vi hade med han aw saknar tiderna. Min hund har kissat på min sov tröja för den luktar kille buhu dumma han.. Nej nu ska jag dricka julmust har vart sugen på det hela dagen Ciao btw det är 2 advent idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0