När mörkret faller

Hello igår hände något som skrämde livet av mig, jag var ute med min lilla Bianco och sen släppte jag lös han så han kunde springa av sig lite och det gjorde han sen kom grannen och vi börja prata kollsde på Bianco och han grväde hur vilt som helst och han verkade ha skoj så jag lät han men sen när jag skulle in till huset så bärde jag upp han och då såg jag en padda på Biancos lilla grop som han hade grävt och kollade på Bianco och han hade massa äckel slem skum runt munnen, han hade lekt med paddan bitit slikat och tuggat fy fan vad grohst! Men det värsta var att dem är gitftiga för småtti hundar som min och jag vet att Bianco är skit känslig av sig så jag sprang in till Richar frågade han om dem var giftiga mot småtti hundar och så klart svarade han jaa, han sa att jag skulle skölja munnen på han, jag sköljs Biancos mun men det kom bara mer skum ur munnen och skummet var skit slemigt. Man såg på Bianco han det stickte till i munnen han vart helt galen och ville få bort allt ur munnen. Tog telefonen ringde till djursjukhuset och berätta vad som hade hänt dem sa att jag skulle lägga Bianco på sidan och skölja munnen riktigt länge och hålla koll på han om han blev hängig och trött inom en timme då var vi tvugna att åka in. Fick panik gick in till toan och duschade av han och sköljde munnen medans jag gjorde det ringde jag mamma stor gråtande så hon fick panik och åkte hem på direkten kunde inte berätta vad som hade hänt för tårarna bara sprutade ut, det ända som kom ut var MAMMA KOM HEM!!! efter ett lite tag ringde Emran och jag mådde mycket bättre efter jag hade pratat med han , vad skulle jag göra utan dig älskling? Mamma kom hem och vi tog hand om Bianco. Sara ringde efter en stund och vi prata tills vi somnade, mitt inatten fick jag nå slags panik att Bianco hade dött men han låg tätt brevid mig och andades med för säkretskull tog jag min hand på han lilla bröst och kände om hjärtat dunkade och det gjorde det så då kunde jag somna igen. Vaknade och skolka från skolan ville inte lämna Bianco var rädd att han kunde börja må dåligt mitt på dagen, Sara var så gullig och skolkade från skolan och tog cyken och cyklade till mig, hon ville göra mig sällskap hon är verkligen bästaste bästavänen ^^haha Vi var hemma hos mig hela dagen och kollade på en skit bra film som heter när mörkret faller, vi var helt inne i filmen fy fan va den var bra. Efter ett tag cyklade vi in till skultuna åkte till vallonen och hälsade på Saras farmor och farfar haha så söta gamlingar =), sem bar det av till Saras mamma och lämna cykeln och sen åkte jag hem till mig tog mig en dusch som var välbehövt och packade kläder till imorgon och åkte till Sara. Nu sitter jag här hos Sara och ska spendera natten med henne och båda mår skitans dålig usch mår verkligen illa.

Min mamma är verkligen helt underbar, hon känner mig så himla bra att när jag mår dåligt så märker hon på en gång och hon vet exakt vad som jag mår dåligt över. Hon finns verkligen där för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0