I do lovetit but i cant anymore

Hello ska berätta lite vad jag gjorde igår, viste inte riktigt vad jag skulle göra mina föräldrar åkte bort och Emran var med sina vänner så helt ensam var jag hemma. Jag skulle åka till Sara på kvällen för att sova där men beslöt mig istället för att vara med i hennes påskfirande med släkt och kompisar, tog min cykel och cyklade hem till Sara. Det var skit skönt att cykla hade lill Bianco med mig på cykelkorgen han älskar att åka med i cykeln haha, på väg till Sara såg jag en bil stanna på vägen framför mig jag ba onej tänkte att jag skulle bara cykla vidare skraj var jag också sen ser jag ett huvud sticka ut ur bilrutan och då ser jag att det är Linns pappa haha han frågade om jag skulle ha skjuts men jag sa att jag behövde röra på fläsket men ångrade lite att jag inte tackade ja för jag var så  jäkla varm när jag kom fram till Sara. När jag kom fram var inte alla vuxna nyktra direkt dem är så jäkla roliga när dem är lite waysted haha. Karin och Kajsa kom också en stund och vi tog oss en liten prommiz , Sara och jag var så klart på sommisarna haha (Sara fattar) Vi vek oss av garv så jäkla fula dem är. Sen när alla hade dragit så vart det Saras pappa ,Saras bror hans sambo , Sara och jag haha vi garvade hela kvällen och valde olika låtar på youtbe Sars bror komentarer var ju klockrena haha fy fan riktig skoj vart det men sen vart jag trötter och åkte hem och sov.

Idag vaknade jag tidigt åkte till sion med mina föräldrara och där träffade jag Hanna och Ulrika riktigt skoj vi fikade och pratade och massa skratt efter ett tag åkte jag hem och grilla och då dyker Emran upp och vi tar en liten prommiz med Bianco. Min mamma har åkt iväg till sin kompis och Richard skjutsa henne Emran och jag hade ingen lust att följa med så vi stanna hemma, Emran låna våran mopped för att lämna några nycklar till sin pappa men är snart tillbaka . När han kommer tillbaka vill han att vi ska kolla på fotboll men jag vägrar haha får se vad vi kollar på men nu kommer han så hej då :D och massa massa masa plus poöng till det fina vackra vädret ^^

Kommentarer
Postat av: S

det låter riktigt härligt, vi har just haft kalas så är så himla trött just nu så att jag inte vet var jag ska ta vägen, sängen vore ett bra alternativ men orkar inte ta mig ditt. De är så mycket fix innan man kan lägga sig. Men vad hittade du på ikväll ? ;D

2009-04-13 @ 02:10:27
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am

allt bra med dig?? :)

2009-04-13 @ 11:29:57
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: sara

du jag har också på benet. två stycken helt överfullt me massa myggbett :(

2009-04-13 @ 12:11:31
URL: http://sarawikmans.blogg.se/
Postat av: sessah

ja kalaset var riktigt skoj:) min pojkvän var med här hela kvälle ;D händer idag då ? ;D

2009-04-13 @ 12:49:35
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0