4:4

Jag har verkligen vart blogg off har inte skrvit så mycke eftersom har vart ute från morgon till kväll så har inte hunnit och har vart så död att jag har inte orkat heller. I torsdag var det skit fint väder praktiserade till kl4 som alltid sen hem till Sara det var planerat att åka in till stan och betala en del av min resa men vi hade inge ork fick 2 påsk harar av min moder så vi gick hem och tuggade på dem haha. När Emran slutade sin träning gick vi på en prommiz helt uderbart skit mysigt vare i alla fall och hur varmt som helt efter det gick jag hem till Sara och vi gick till hennes mamma som ike var hemma slutade med att vi somnade där och mina päron fick hämta oss där haha.

I fredags åkte Sara och jag till stan efter att båda hade jobbat och slitit. Sorligt nog så var det min sista praktik dag buhu kommer saknade det så mycket vill verkligen inte sluta har haft det så himla bra och roligt där fy faaan jaja men ska jobba där i sommar och ibland lite extra bra det haha. jaja Sara och jag åkte ner för att betala resan men dem tog inte emot kontant så det får bli på måndag sen kollade vi runt lite på stan sen blev det hemåt jag åkte till skråmsta och somnade runt 11 haha var så himla trött pratade i telefon med Sara tills jag somnade höhö.

Idag vaknade jag 11 så jag har sovit i 24 timmar ojoj har inte sovit så mycket sen jag var typ 13 -15 men det var riktigt skönt ville sova vidare men när jag såg solen skina så fint hoppade jag upp ur sängen. Ska hoppa in i duschen nu och åka till bäckby vill ha en glass som Sara lovat mig hihi :D ha det soliiigt

Gårdagens outfit





Sara och min påsk harar

Kommentarer
Postat av: sara

komiska harar!

2009-04-04 @ 16:17:56
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0