16 dagar kvar... och 2 till oss

Sitter här hos Sara på min praktik plats som precis kom in för dörren haha hon slutade praktiken nyss. Hann inte skriva igår för direkt efter praktiken åkte Sara och jag ner på stan nu ska jag med till turki wiho vad skoj det ska blii. Sen åkte vi och kolla på små kattisar snäll ge mig en nu, synd att bara 1 fanns kvar så vi sket it men vi letar höhö. Idag efter jag har slutat praktiken så ska Sara och jag ner på stan igen slänger in en bild på gårdagens outfit och kanske slänger in dagens lite senare. Massa plus poöng till vädret jag älskart!!!!!  hoppas på ett sånt här väder imorgon också för då är det ferdag, Tove ville att Sara skulle följa med på Emilis lilla firandet och Sara vill så klart ha med mig men vi bestämnde oss för att stå över och fira våran lillan påsk eftersom vi inte kan inte fira den nästan helg för då blir det massa släkt träff. Ne ska slänga in mig ett dussing mackor är vrål hungrig. haaa det :D


Kommentarer
Postat av: natta

hah då är vi 2 ;)

2009-04-04 @ 12:31:20
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0