Mars

Har inte kunnat bloggat eftersom har inte haft internet, men nu fixade jag. Har inte många dagar kvar här i Chile tråkigt :/ tänkte stanna en vecka till men sen tänkte jag efter och jag saknar min familj hundar och vänner otroligt mycket sen måste jag tillbaka till skolan och jobbet, men jag kommer absolut komma tillbaka!
I början av veckan var jag hos pappas släkt fick träffa så mycket nya människor som jag har bara hörts talat om men vet ej vilka det är, vilken känsla det är att träffa sina släktingar och hur mycket som har förändrats och hur glada dem är att se en.
Känner mig rätt sliten men de är klar festar man varje kväll och går upp tidigt varje morgon så är det en självklarhet!! Just nu är jag hos mormor med min kusin, sitter och väntar på henne vi ska till stan göra några ärende så jag kan jag resa hem eftersom det blev nå strul när jag åkte till Chile och efter det ska vi till stranden och bada i de iskalla havet.
Hört att det börjar bli vår i Sverige?? skönt, här börjar det bli vinter, om dagarna är det sjukt varmt men på kvällarna börjar det bli iskallt. Vinter för dem är att gå runt i skinjacka typ hahah för mig är det vår.
Här är lite bilder jag har tagit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0