Life is beautiful

Jag har så svårt att sova om nätterna, börjar bli galen för jag vill kunna lägga mig tidigt och inte vara helt död i skolan, har så mycket plugg också efter att ha vart borta 1 månad från skolan vad kan jag förvänta mig ? men annars går plugget bra riktigt bra :)
jag håller på och byter ut saker från mitt rum och möblerar om lite, så har lite kaos i mitt rum just nu . Det ända som är kvar att köpa är sängen, längtar att få byta ut den. Det kommer bli en större säng än vad jag har, det behövs en större säng med 2 hundar, jaaa dem är små men dom tar sjukt mycket plats.
Ska försöka sova nu imorgon är sista skolveckan innan helg men är jag ledig i helgen nope jobbar.
Fick en tidig födelsedags present av Dasha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0