Kärlek till Chile 2012

Är hemma från Chile, eller var hemma för några dagar sen haha. Hur känns det? hmm jaa allt känns konstigt, saknar Chile, folket,värmen och min släkt men mest av allt min mormor <3
Sista veckan i Chile vart helt galet på dagen var det fullt upp och på kvällarna var det massa fest. Sista kvällen i Chile så var jag med om en bil olycka med 5 pers , han tappade kontrollen och vi voltade med bilen. Jag tyckte att jag mådde bra tills jag kom till Sveige.
När jag körde bil såg jag allt sudigt och hade otroliga smärtor i huvudet och mådde illa sen kunde jag inte röra vänstra armen allt slutde med att mamam och Jessica åkte upp till akuten med mig. På natten var bara Jessica kvar med mig hon var med mig igenom allt älskar henne <3 vi fick fint besök i alla fall först av Jessicas pojkvän, sen av Araz och Emil som kom med donken bääästa!!!
Doktorn sa att jag hade fått en rejäl hjärnskakning, kan inte fatta att jag lyckade flygga i 3 dagar men det??? inte konstigt att jag mådde som jag gjode. Nu mår jag i alla fall bra har lite ont i huvudet men jag klagar inte och det blir bättre för varje dag, har mest ont när jag anstränger mig. Läkaren sa ju att jag inte får göra något ansträngade alls.
Alla vi som var i bilen klarade oss bra i alla fall och det är jag tacksamför. Februari är lätt bästa månaden för 2012 BÄSTA!! Hade så grymt bra därborta det var precis det jag behövde komma bort från allt och komma hem med nya tag och positiva tankar.
Skönt att komma tillbaka till Sverige med sol inge snö och + grader!
Mormors stad
Dagen efter jordbävningen
Goaste saken att dricka det är typiskt från argetina, dem är helt besatta av det
En gata i Chile som heter Sverige
ELVIS
Bil olyckan
En jätte snäll tjej jag träffade på flygget som bor i v-ås . Världen är liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0