100%

Har haft fullt upp så har inte hunnit bloggat något. I för igår så jobbade jag till kvart över nio, åkte direkt in till vallby hämade upp Orchina sen åkte vi tills Cynthians nya lägenhet. Den var sjuuuukt snygg vart så avis jag och Orchina ville flytta in med henne, det var så mysigt.
Igår efter skolan drog Jessica Alicja och jag på stan dem skulle äta spicy, jag gjorde inte det eftersom kl 5 skulle jag äta tacos med pappa och syster, men smakade så mycket av A och J att jag vart mätt så dum som man är haha.. Hos pappa fick jag i mig 2 tacos i alla fall tjockis som jag är.
På kvälle runt 9 drog jag mig hem till Muna ellee "Mona" haha där alla tjejerna var , vi körde nå kort spel som jag inte minns, och jag förlorade 1 gång. Man fick välja genom att äta något äckligt eller få straff jag valde straff, säger bara AJ!!!
Nu ska jag ta och fixa till mig för kl 1 börjar jag skolan, Jessica den bullisen har ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0