LONDON


Så himla underbar stad så himla underbar shoppin im in love!
I onsdags åkte Sara och jag till London, gav ju det till henne i födelsedagpresent så vi har väntat på den här resan sen i juni. När vi kom fram hade vi lite strul med hotell och det var faktist det enda negativa med Lodon resten var för bra vi shoppadei flera timmar vi kunde inte ens gå om kvällarna för vi hade gått hela dagen, sen vädret omg vi hade 29+ helt underbart! Har i alla fall shoppat ihjäl med. Vi turistade också väldigt mysigt och trevligt kollade på vax dockorna åkte i london eye sen var vi och kollade på massa olika vattendjur, vi åkte buss turist över hela London.
Resan var verkligen lyckad. Att komma hem hur känndes det? blää med vädret blää med jobb ingen, men vad underbart att träffa mina hundar+ mamma  min Dasha <3
Jag har jobbat idag, skönt att sluta tidigt, jobbar imorgon med och på torsdag men ska försöka byta ut dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0