Aldrig en tråkig stund

Igår vart det en hel dag med Jessica, var på stan och gjorde ärenden sen åkte vi till erikslund shopping kollade runt lite . Efter ett tag åkte vi hem till mig åt mat hon fick träffa min lilla nya vove :) senare på kvällen åkte vi till Ica maxi och köpte hela chips hyllan hela godis, choklad lagret haha men typ vi moffade sönder oss framför grey's anatomy hemma hos mig massa mys. Älskar den bruden har aldrig en tråkig stund med henne <3
Ne nu ska jag fixa mig för idag blir det hund träff med Tessan ^^

Kommentarer
Postat av: FanOfYou

hahaha vilken Söt bild voa camwow appen :D



Förlåt att jag inte har varit så aktiv på din blogg!<3

Läser den varje dag Men glömmer att Kommentera ibland.



Pussar



Fan Of you

2011-10-28 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0