December

Tessan väckte mig tidigt imorse för vi skulle på nå ärende , ville inte kliva upp imorse men se fick jag bråttom att fixa mig och ut med hundarna. När jag skulle åka var min bil helt snöig och vägen ute på landet hos mig ska vi inte ens prata om och det värsta av allt det här är bara början, jag undrar ens om jag kommer överleva denna vinter. Tessan och jag åt donken men vi vart så sjukt äckliga att vi inte åt något för vi fick gamla morötter sen kyckling bitarna jaa dem var äckliga! När vi skulle hämta bilen på parkeringen uppe i punkt hörde vi 2 stora schäffrar skälla , dem skrämde livet ur mig jag skrek som en galning för jag trodde dem sprang imot mig, men dem satt i nå buru i bilen som var öppen.
Nu ska jag fixa mig lite sen hämta upp Tilly som jobbar. Jag håller tummarna för oss!!
Det är första snön för lilla Tyara, hon tyckte att det var så spänande och roligt hon älskar snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0