Party night

I lördags så jobbade jag hela dagen, det var en bra jobb dag och tiden gick så fort..
Eter att jag hade slutat stressade jag hem, fixade mig sen skjutsade mamma mig till hallonbacken, det var inflyttningsfest hemma hos en på jobbet med alla på jobbet. Villorna var riktigt fina så inte skultuna haha passar lixom inte in... Jag hade i alla fall inte riktig rolig kväll
Typisk så skulle jag jobba dagen efter 11h pass öppning till stänging finns inge värre, trodde jag skulle dö där ett tag på jobbet men annars gick tiden fort.
Hände något konstigt på jobbet , en man på 50+ gav en lapp till mig med sitt namn och mobil numer och sa till mig
- Ring mig, så kan vi prata lite..
EW!!!!!!! ska aldrig vara trevlig mot kunder igen speciellt inte gubbar!!!!!
Det har hänt något konstigt med bloggen för några dagar sen när jg försökte blogga gick det inte och nu får jag inte upp bilder så ni får dem sen när det funkaringen Ciao

Kommentarer
Postat av: FanOfYou

Ewww! vad snuskigt och Läskigt! :(

2011-08-10 @ 14:27:43
Postat av: FanOfYou

Du är så sjukt trevligt när man träffar dig på ica :) Du gör min dag, alla andra är bara så tråkiga, sen är du i kassan så blir det mega trevligt :)))

2011-08-10 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0