You'll be my only

Buuhuuuu jag börjar bli seriöst sjuk :( jag som aldrig blir sjuk!! inte okeej, ligger här i min säng och dricker te för jag skakar fryser som en rakad höna! Den här dagen har vart toppen annars, försov mig inte imorse men missade bussen så kom sent ändå haha. Slutade tidigt idag skönt det, efter skolan drog jag på stan med Jessica och Alicja vi fick en varsin ross undra vart den tog vägen :O ?? Efter ett tag drog jag till Dasha som visade mig massa krämer jag måste ha med hennes kollega, jag har tydligen för mycker hormoner just nu så har fått fett med pigment fläckar på ansiktet inte okej man kan tro att jag inte kan sminka mig haha men det är värre när jag kommer ut från solningen då syns dem som mest.. måste tagga ner med solningen sa dem också bläää! När Dasha slutade jobbet drog vi hem till henne och chillade typ :) sen åkte Richard och hämtade mig skönt att slippa ta bussen hem i detta kalla väder och när jag inte alls mår nå bra! Imorgon blir det skola sen jobb hoppas min kropp mår bättre. Puss på dagen i alla fall :D ska nog ta och krypa ner i sängen nu nattiiii

Svarta leggins svart tröja och en snygg halsduk hade jag på mig idag med röda convers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0