It's the risk that I'm takin,I ain't never gonna shut you out

Min dator har gått sönder och det suger verkligen :( så blogga kommer jag typ inte kunna göra men just nu sitter jag hemma hos min kära vän Sara :) kom nyss hem från en dag på stan, shoppat har jag gjort och det är inte okej och inte för Sara heller haha va dåliga vi är. Och så klart försov jag mig imorse jag som har en chans nu i skolan sumpar allt usch nee skärpning ska lägga mig tidigt idag.

Min helg var helt okej, fredag hade vi studiedag , men jag jobbade senare på kvällen sen fick jag åka hem och stressa. Sara och jag fick skjuts in till Jessica för hon har fyllt 18 år. Hade sjukt roligt hemma hos henne. Vi drog vidare till pluto och där var resten av våran klass, åkte hem runt 12 med Sara för hon var så himla full,tog hand om henne tills hon somnade.

Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0