Mamma Mia

Sitter hemma hos Sara och kollar på mamma mia så himla bra film, ska sova här i kväll :). Helgen är över och imorgon är det skola igen blää orkar inte men måste till skolan.  vad har jag gjort dena helg ? kan ju börja med fredag

Fredag
drog och shoppade med Jessica efter skolan sen åkte jag hem till Sara och vi skulle ha en mys kväll med massa godis och sånt. När Sara och jag låg i sängen kollade film ringde Linn och ville hitta på något, drog hem tog mig en dusch sen fix vid runt 10 kom jag till Sara och vi 3 börja dricka hemma hos henne. Allt gick så himla snabbt minns vi satt hemma hos Sara och drack sen var vi helt plötsligt på stan sen stod vi på pluto kön. Drack inge mer när vi kom till pluto kände att det räckte men vi 3 hade sjukt roligt! vid 3 åkte vi till erikslund donken och fettade sen drog vi hem till Linn för att sova visa skulle ju upp och jobba nästa dag men när vi ska lägga oss kommer jag på att jag inte har Bianco nycklarna med mig och jag skulle öppna.. hade glömt nycklarna hemma i skultuna hos Sara.  kaos...

Lördag
Jobbet gick skit bra vi har fått in så mycket nya skor så det är as roligt och sälja =D sen har jag köpt ett par skit snygga boots kärlek. Efter jobbet åt Sara och jag spicy sen tog vi en promenad med Elin :) sen var det bara hem och fixa sig :) blev en liten lugn utgång med Sara,Elin,Linn och Becka.

Söndag
Började jobbet 12 ganska soft med tiden gick segt inge folk på stan idag typ han och prova alla skorna i affären typ haha! efter jobbet kom Jessica vi drog och sola, skit skönt och ligga där. Sen åkte jag hem tog mig en dusch och efter det drog Sara och jag och handlade mat vi åt tacos sen tog vi en promenad med Elin vi såg 40 paddor haha sen var det massor med poliser i skultuna vart som bio för oss haha. Ne ska ta och sova nattiii

Sara och jag fular oss haha <3

DSC07934_(1)_(1).JPG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0