One day at a time

Baby you gotta believe me
Said I'm tired of the runnin

Piss dag kan jag ju säga vet inte ens varför! började med att jag försov mig sen massa annat som jag inte ens orkar ta upp.. känner mig sjukt sliten i alla fall skulle beheöva hamna i koma och bara få komma bort från världen en stund. Haha jaja nu ska vi inte vara sån..

Hade bara en lektion idag så slutade halv 11 värt att dra till skolan ? nej efter skolan drog Jessica Elin och jag ner på stan efter 2 timmar var alla 3 döda så då åkte vi hem. Blev att sova en stund sen åka till jobbet.

Imorgon är det skola funderar på att sjukanmäla mig men tror inte jag gör det ska vara duktig efter skolan ska jag jobba på Bianco jobbar till 20 eftersom det är nå citykväll..
Hela denna vecka har jag inte haft en aning om vad det är för dag haha har vart så himla vilsen denna vecka. Känns som det är torsdag idag i alla fall.

Just nu sitter jag hemma hos Sara och väntar på att mamma ska hämta mig så jag kan gå och dö i min säng kommer kännas riktigt bra! Natti


<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-10-03 @ 05:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0