Drift me away, far away

I never wanna see you cry cry cry
And I never wanna tell a lie lie lie



Som sagt jag har ingen dator alltså mindre bloggande och inga bilder typ.. jaja hoppas min dator går att fixa annars finns det inget annat val än att köpa en ny!

Jag har inte vart i skolan sen i torsdags har bara inte haft orken, i torsdags så drog var jag på hälla med mamma sen på kvällen var jag och jobbade på Bianco, sen åt vi tjejer middag eftersom Sandra och Bella har flyttat till Norge nu buhu kommer att sakna dem.


Lördag jobbade jag typ hela dagen sen var jag på bosniska festen.

Min helg var helt okej!

Idag beslöt jag mig för att gå till skolan men blev inte så mycket skola utan 1 lektion bara men imorgon ska jag gå på alla lektioner vi har :) nee nu måste jag fixa mig det är dags för jobb Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0