Went away cause I didn't want to face the truth

Vilket väder :D älskar det verkligen! Idag ville jag verkligen inte till praktiken var så himla död.. sov kanske 4 timmar.. säger bara en sak filmen förstörde mitt liv verkligen kommer aldrig mer kunna sova. Gick inte och la mig förns solen kom fram och det var ljust i mitt rum.. när kommer jag kunna sova i rummet helt själv med släckta lampor avstängd tv och innan kl blir 12? detta är jobbigt ju buhu :( jaja tog mig i kragen och klev upp ur min sköna säng hoppade in i duschen för att bli pigg hjälpte inte.. drog iväg till jobbet och kämpade på så duktig jag är :) fick sluta tidigt och dem sista timmarna kändes knappt skönt. Efter praktiken drog jag hem till Sara chillade lite sen kom Bull T och chillade lite med oss sen åt vi massor med ägg och efter en stund kom Sandra och chillade med oss, hahaha . Funderar på att försöka sova.. kommer bli en lång natt känner jag blää :( men jobbar bara till 12 imorgon eftersom jag har tid hos tandläkaren buhu är så rädd....... kommer dö! Så skönt att jag inte försover mig och inte behöver oroa mig för att göra det, Sara är så gullig och väcker mig varje morgon vid den tiden jag måste upp även om hon har sov morgon eller ska skolka så går hon upp tidigt och ringer mig, hur gulligt är inte det? massa kärlek till henne hihi <3

I can tell how much you hate this
And deep down inside you know it's killing me
I can call
Wish you well and try to change this
But nothing I can say would change anything

I wish I could save you
I wish I could say to you
I'm not going nowhere
I wish I could say to you
It's gonna be alrigh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0