VALBORG

Började med att jag hade apu fick sluta tidigare vid 2 tiden så då mötte jag upp Sara,Bella T, Bella H och Adam vi kollade runt lite på stan sen åkte vi hem för att börja fixa oss.. första cidern blev hemma hos Sara sen vidare till Matilda för att förfest. Vid 10 kom A och skjutsade ner oss till stan :) vi hoppade på båten till Elba sen vart det som det vart lite för mycket alkohol, men så går det om man inte äter på en hel dag typ och dricker . Lärt mig en läxa. Idag var jag på konserhuset med min familj och mina barndoms kompisar med deras familjer vi hade skit skoj


Kommentarer
Postat av: louise :)

hej sööötis :)) fin blogg :D !

2010-05-04 @ 21:05:13
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0