Karin 19 år

Min helg:

Fredag
Sara och jag skulle inte göra något speciellt men vi beslöt oss till slut för att ta oss en fika och sitta och ta det lungt men så slutade inte det slutade med att vi hamnade inne på bmb haha och dansade loss roligaste var ju när Bella H puttade bort en ful tjej med en ful kjol, bubblan vad elaka vi kan vara hehe ;)

Lördag

Började med att jag jobbade, sen kom Bella hem till mig och då kom Revve  och hämtade oss för att åka till systemet för att han skulle köpa cider åt Bella. Komiska var när jag höll på dö för jag var så kissnödig  hahahah jaja sen skjutade han hem hoss och vi hoppade in i duschen sen kom Kajsa och hämta de oss för att åka till Sara för att fixa sig. Vid 8 tiden åkte vi hem till Karin på vallby för att föfesta, sen ville alla till konrad......... och jag säger KONRAD?!?!??!?!?!?!?!?!?vaaa f*******************n  sätter aldrig min fott där igen i alla fall :) jaja Sara och jag hade roligt med år tokiga humör i alla fall hahah älskar oss vi är så klockrena :D vid 2 tiden drog vi till donken för att äta sen åkte vi hem och sov.. och jag är fortfarande rädd om nätterna tur att sex and the city finns!!

Nu ska jag åka till min saknade vän Azra och ha det mys ciao!

Ni lovade att aldrig lämna oss ni lovade att ni skulle alltid finnas där och älska oss nu sitter vi här tröstar varandra ,tårarna faller ner för vår kind och saknade efter er är stor. Denna smära gör så ont att vi inte orkar mer. Alltid kommer vi älska er alltid kommer ni finnas i våra tankar och hjärtan.  i miss u

FREDAG


LÖRDAG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0