Dont wanna give my heart to someone else

Jag har inte bloggat på år känns det som men jag har vart väldigt upptagen sen har jag vart emo och inte så roligt och läsa något dyster he-he men men livet är upp och ner för mig visa stunder hantera jag bättre än andra. Som sagt är jag ute på apu nu i 5 veckor är på Bianco.. trivs sjukt braa jobbar med en tjej som heter Marie väldig grym tjej de där ;) sen ha vi sjukt roligt. Vill adlrig tillbaka till skolan hatar skolan.. vill inte träffa honom han förstör mitt liv mår dåligt så fort jag tänker på att efter dem här 3 veckorna som är kvar måste jag tillbaka till skolan se och höra på en person som jag vill vara flera mil ifrån jaja livet är väl inte en dans på roser blää. Kan berätta lite vad jag har gjort denna vecka det jag minns haha.. shit sitter här och tänker va har jag gjort? haha minns inte men minns i alla fall att jag var på cirkus i onsdags med tjejerna riktigt trevlit :) vart bara nervös när tjejern skulle hoppa i luften och ramlade 2 gånger.. inte okej asså haha. Igår var jag på en konser som Cyntis har fixat alldeles själv hon är så himla duktig var hennes projekt arbete. Bull och jag åkte dit så var vi med Hanna en barndoms kompis till mig haha vi hade sjuk humör den kvällen asså.. juste idol jon var där och spelade riktig braa;) dem skulle tydligen vidare till pluto men Bella och jag beslöt för att åka hem till Sara som låg hemma och var sjuk, fast som tur hade hon kajza som sällskap. Vid 2 tiden skjutsade Kajza hem Bella och mig, Kajza och jag hade riktig trevlig tjej snack om killar . Idag har jag känt mig hur seg som heltst har städat kollat tv  sovit duschat kollat tv ätit och settat vid datorn och åter igen kollat tv hahah sen kom Bull hem till mig och efter ett tag drog vi hem till Sara för att göra henne sällskap :) Nu ska jag kolla på hajen 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0