baby come take away all my worries

but with that moon in the sky
who wants to be alone
and when the stars shine so bright
who wants to be alone



Jag vaknade aldrig upp ur min sömn haha nee tyvärr min önskan slåg ej in... haha nee men  har verkligen inte bloggat på år och dagar, har inte vart på humör eller så har jag vart för upptagen. Min vecka har beståt av att skolka vart ett emo hängt runt på wenströmska med mina tjejer ååh vad jag önskar att alla vi gick tillsamans... sen har vi åkt massa bil och raceat som faaaan haha trodde jag skulle dö där ett tag men här sitter jag och skriver så jag lever :) Min helg har vart riktig bra, i fredags så åkte vi tjejer massa bil sen vid tio fick jag skjuts in till stan av Richard skulle möta upp Sara som hade vart i huvudstaden, vi tog oss en fika sen fick hennes pappa hämta oss, haha blev en massa bil åkandes för mig i fredags. Lördag ville tjejerna bowla men jag kunde inte följ med, var på bio och kollad på from paris with love filmen var faktis väldigt bra och rolig men slutade sorlig buhu hatar sånt, kunde inte slita bort bliken från en av killarna som var med i filmen to die for :D vid 12 tiden drog jag hem till Sara och kollade vad hon hade för sig plus så saknade jag henne. Idag har jag bara tagit det lugnt städat som en tok he-he sen ätit massa godis. Sitter nu och kollar på ballar av stål haha jag dööör!! Imorgon är det månad betyder en ny skolvecka och jag ska inte skolka den här veckan jag får verkligen inte nee jag är döds seriöst jag får verkligen inte.. jaja ska forsätta och kolla på ballar av stål det är bara för bra:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0