Tripping out, spinning around,I'm underground, I fell down

When the world's crashing down
when I fall and hit the ground
I will turn myself around
Don't you try to stop me
I, I won't cry

Igår var upptagen hela dagen lång haha hann inte blogga.. Kom upp väldigt tidigt och drog till skolan Michelle var ej i skolan :( Slutade vid 12 tiden så drog till wenströmska och var med på Saras lunch och lektion he-he efter drog vi ner på stan. Idag kom jag upp tidigt igen jag har varit så duktig denna vecka haha jaja drog till skolan och Michelle däremot är ej duktig hon tog sov morgon hon, hade i alla fall störta hållet så drog ner på stan fixade lite ärende sen träffade jag Nella och vi drog till körskolan hon skulle köra, duktig tjej de där, éfter ha åkt bil i 100 timmar (kändes det som ) haha drog vi till gränden och åt sen drog jag tillbaka till sista lektionen. Efter skolan drog jag ner på stan för att träffa Sara vi köpte glass :D haha asså det här vädret gör mig sjuk glad och att tänka på att snart är det fredag och vi kommer ha så himla kul  iiiiii!!! Alex fyller 22 år så blir att fira honom sen så flyttar han och Sandra ihop så firar väl lite det också he-he nee ska hjälpa Sara med maten sen blir det att färga hennes hår Ciao



När jag blir emo ska jag ta en bit av sånt här ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0