Just trying to find my way back home

har inte bloggat på år känns det som, men har inte haft orken sen tid.. min helg har vart helt okej. Fredags blev det fotboll efter det drog vi till donken satt där ett tag, lördagen vart det en hemma kväll kollade på film med 3 nördar he-he en film söög riktigt hårt sen den andra var faktist väldigt bra lite psyke kanske men haha jag fattade den i alla fall ;) sov kvar hos Sara som klev upp tidigt imorse och detsamma gjorde puckade jag som inte hade fått nå sömn på typ 3 dagar. Åkte hem runt 1 däckade på sängen eller ska jag säga dog mamma trodde jag var död hahah jaja sov till kl 6 , fick stressa för Sara och jag skulle på bio vi kollade på wolfman helt okej film.

du dödar mig



Vad skulle Paola göra utan sin snorunge Avdic <3


Kommentarer
Postat av: azzzraaaaaaa

vi är bäst bäääbiis vad hade jag gjort utan dig<3

2010-03-01 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0