One minute it's love and suddenly it's like a battlefield

Igår var en riktig bra dag. haha jaja. Försov mig imorse men jag han i tid helt otroligt hur duktig jag är har inte skolkat något denna vecka hitils, hade lite ärende på stan så drog ner dit runt 10 sen åkte jag till skolan för att kolla på teater som slutade 12 och sen hade vi inga lektioner men var kvar i skolan till 2 då drog jag ner på stan för att träffa Sara,Sandra och Bella som fikade på stugan. Efter ett tag drog Bella hemma medans Sandra,Sara och jag tog 18 till cykelringen för att hämta ut Sandras körkort! Efter det svängde vi in för på en godis affär och köpte massor haha sen tog  vi 46 hem till Sara runt 4 tiden kom Richard och hämta oss och alla vi åkte hem till mig efter ett tag tog vi Richards bil, svängde förbi ica och köpte ingredienser för att göra plättar, milkshake och sopa haha. Vi åt som tokar sen blev det massa tv tittande, riktig mysigt dag. Sara och Sandra drog precis så ska ta och mysa ner mig i sängen för att sova djupt natti natt

I'm dancing
with tears in my eyes
Just fighting
To get through the night
I'm losing it

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du Tsm med Emran längre? det var ett tag sen jag läste din blogg.

Ni var så söta tsm^^

2010-03-24 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0