Once upon a time I had a reason. To wake every day, continue breathing

I don't believe in happy endings
I don't belive in fairytales
I don't believe I should go on pretending
.

Duschade nyss igen har duschat 2 gånger idag haha vet inte varför men jag tycker det är skit skönt att duscha när man fryser riktigt varmt vatten ska det vara, sitter här nu med pyjamas och håller på typ somnar men vill ej gå och lägga mig har fan lov :D ha-ha ne men ska fan ta och göra det snart eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Umgicks med Azra hela dagen, så skönt att vara med någon som förstår vad man går igenom om för då vet dem vad man pratar om.. jaja ska måla naglarna nu sen blir det natti natt för mig Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0