Dont take me home till the sun comes up

Vilken drama helg det har vart asså faan skandal :( orkar inte.. lördagen kan dra åt helvete!! vet en sak jag aldrig mer ska göra i alla fall!!!!!!  jaja skola idag alltid lika jobbigt att komma till skolan hatar verkligen att gå till skolan i alla fall just nu, jaja första lektion var skridskor haha sen hade vi engelska resten av lektionerna var inställda så efter skolan drog jag till wenströmska med några från min klass, jag träffade Sara och var med på deras lektion jag somnade hahah så himla trött idag somnade inte förns 3 inatt och skulle upp kvart över 6 buhu inte mycket sömn alls. När Sara hade slutat drog vi och åt spicy gott :D sen gick vi till cut&blow för att kolla hur Sandra blev hon klippte av allt hår typ men passade as bra i det verkligen hon liknar paow den kända bloggaren nu hahah sjukt lika tyckte Sara och jag i alla fall och stort stort GRATTIS TILL SANDRA SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN :D wiii!!. Sitter hemma hos Sara men mami är på väg så ska ta och åka hem snart och sova och önska att jag aldrig mer vaknar, funderar på att stanna hemma imorgon?? huu Ciao
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0