Asmir & Rille 20år + Drama!

Igår kom jag hem runt 6 och det var bara att börja stressa och fixa sig haha åkte till Sara runt 9 förfestade sen trippade alla vi ner till fordon för att fira boysen som fyller 20 år. Skoj hade vi men tyvärr slutade som det slutade drama bara drama för inget varför ska man slås? har i alla fall svullen underläpp som tar kål på mig inte okej sen så vill jag bara gråta och skrika orkar inte med mina äggstockar sliter bort dem snart buhu :( men men. Vaknade vid av det fina vädret började städa mitt rum sen åkte Richard mamma och jag till hälla för att shoppa lite sen åt vi efter det skjutsade dem hem mig till Sara vi kollade nyss på wipeout hahah fy bubblan säger jag nu sitter vi och kolla på blåsningen så himla roligt :D ska kolla vidare nu Ciao

Tack till alla som fanns där igår.



Du är mega bäst, bästavän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0