Onsdag

Eftersom hälften av våra tjejer har dragit så bestämde Sara Linn och jag för att ha roligt. Började med att jag jobbade hela dagen kom hem runt 9 fixade mig snabbt sen fick Sara och jag skjuts in till Linn på erikslund, förfestade där vi var bara 3 st men bubblan vad roligt vi hade haha runt 12 tog vi taxin in till sjökrogen och det vart det ännu roligare.. säger att har inte haft en sån rolig ute kväll på länge. Vi 3 fick skjuts hem av persson i en merca ;) hahaha Sara och jag dog av garv i baksätet eftersom vi inte fick äta pommes men vi gjorde det ändå hahah allt var komiskt! Sara och jag sov kvar hemma hos Linn. Kan ju säga att imorse var vi döda slitna och ville bara döööö haha vi drog till donken och åt träffade Michelle, sen drog vi hem till Linn köpte glass och godis sen åkte Sara och jag hem nu sitter vi här vi har typ kollat film hela kvällen, ska hem snart städa mitt rum trävtta sen sova ska upp och jobba imorgon ORKAR INTE :(:(:(:(: men måste... Ska forsätta att kolla på filmen nuu


Hemskaste bilderna men jag bjuder väl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0