Me and you were meant to last forever

I fredags blev det utgång började med hemma hos Alex, förfesten var rolig men kvällen slog inte onsdag haha. Blev inge sjökrogen eftersom det var en ut och en in det sög juu dock men vi drog till bill och bob men Sara och jag blev utråkade så vi drog och käkade maaat. Sov kvar på stan så lördag morgon ringde jag pappa bad han hämta mig för jag skulle jobba .. efter jobbet åkte familjen och jag till halsta för att gå på 50 års kalas kom hem väldigt sent däckade direkt i sängss och vaknade inte förs 2 idag kl halv 4 jobbade jag till halv 9 och imorgon jobbar jag först på ica sen på kvällen på Bianco.. är inte ledig förns på torsdag och jag sova heeeeela torsdagen. Mitt nya liv Ica och Bianco hahah!

bilder från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0