Sista helgen innan skolan

aa imorgon börjar jag skolan känns sjukt att börja när inte Sara gör det :( jaja ska berätta lite om min helg. I fredags var jag som sagt nykter men hade fan sjukt roligt haha roligaste kvällen på länge och på fordon också ,hände massa skoj i alla fall, kom hem runt 4 men somnade inte förns typ 6 på morgonen tur att jag började jobba 12 dagen efter fick lite sov morgon. Jobbade bara 5 timmar skönt det, fast var på topp humör verkligen. Lördag ville alla till bill och bob, men dem åkte ner runt 8 tiden sen kom jag mycket senare, var inte där alls länge orkade inte så Sara och jag åkte hem och sov haha :) Idag kom Bella bull hem till mig en stund sen vid 2 tiden åkte jag in till stan för att möta upp dasha sen gick vi hem till henne och fixade mina naglar :) och plus poäng till helgen för att Sandra och Becka var på besök från finland, saknar dem! NE ska väl ta och sova nu nattiiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0