I know a place where the grass is really greener

Var ledig idag riktigt skönt, och jag kan prata yää men har fortfarande ont och stygnen är dryga blää. Vaknade tidigt idag helt sjukt för varje dag jag har vart ledig har jag vaknat runt 2-3 och idag vaknade skit pigg halv 11 haha. runt 4 tiden skjutsade Richard in mig till Orchina var hemma hos henne sen gick vi till hennes moster och träffade på världens sötaste flicka haha vi tog med oss henne och gick till ica köpte massa gott sen möte vi titti då gick vi till pb köpte nå tobak där till vatten pipa sen gick vi vidare och möte muna :) sen satte vi oss på ett ställe och pratade om massa, efter ett tag gick jag hem till Dasha  övertalar hon mig att stanna? kanske det skulle få en väldigt fin vänska om jag skiter i att flytta till andra sidan gjorde haha ne inget jag vill prata om just nu det får vi ta en annan gång måste sova nu eftersom imorgon jobbar jag hela dagen :) och puss till Sara som åkte och möte mig så jag slapp åka hem själv. Natti

hahah äckligaste bilden någonsin, det vita är mina stygn. Måste ta ett sjukt äckligt medel och det kommer göra så mina tänder och tunga blir brunt :( men det försvinner sen.. Tänka sig 8 sep måste jag gå igenom allt det här igen.. fast på andra sidan kommer döö.. vill inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0