Här tog vårt kapitel slut baby

Borde ligga och sova nu men trooo mig har försökt i 2 timmar plus så dödar min käke mig helt ärligt klarar inge mer går och ställe mig på E18 snart!!jaja jobbet gick inge bra hade ont var hungrig och mådde piss.. det var dem längsta 3 timmarna någonsin hahah men efter att jag hade slutat skulle jag åka hem och vila men vart ej så utan jag följde med Bella H och Sara in till västerås för att köpa massa godis, var för bi Dasha och hämta min spicy. Fick i mig lite mat i alla fall och godis det var jobbigt att tugga buhu :( Har ångest för att jag inte ligger och sover för vet hur jobbigt det här kommer bli imorgon när jag ska upp och jobba nee men nu ska jag försöka och sova annars går jag ut och springer eller något nej juste får ju inte träna omg döda mig Natti

Hittade lite gamla bilder som Bella H hade åååh sommar det är det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0